Image

Сажові фільтри стають непридатними, вони засмічуюються. Потрібно знати, що фахівці рекомендують його заміну через кожні 120-150 тисяч км. Якщо ви будете тривалий час їздити з забитим сажовим фільтром , є ризик того, що буде гідроудар, руйнування клапана EGR, в результаті попадання масла в циліндри двигуна.

Як визначити несправність сажового фільтра?

  • На низьких оборотах динаміка автомобіля суттєво втрачається
  • Запустити двигун з кожним разом важче
  • Витрата пального зростає з дня на день
  • Помітний дим (кіптява) у вихлопному газі
  • Коли двигун стартує, то чути шипіння та вібрацію
  • Потужність тяги автомобіля знижується
Чотири способи ремонту сажового фільтра:

1) Заміна сажового фільтра на новий. Але треба чітко розуміти, що це обійдеться у «копієчку». Оригінальний сажовий фільтр може коштувати близько 1500 євро. Та й після такої заміни, при пробігу 50000-100000 км вам можливо знову треба буде змінювати або ремонтувати фільтр.

2) Заміна на полум'ягасник. Ефективність програмного та фізичного комплексу відновлювальних процедур для фільтра дуже висока.

3) Промивання сажових фільтрів. Це найпрактичніший спосіб. Промивання розчинами з присадкою також дуже результативна. Але промивання можливе лише при правильній експлуатації автомобіля.

4) Видалення сажового фільтра. Повне видалення фільтра – це можливе погіршення звуку вихлопу та збільшення рівня частки токсичних речовин у вихлопних газах до рівня EURO3. Також після видалення обов'язкове коригування ЕБУ дизельного автомобіля.

Довіряти автомобіль потрібно тільки профільним техцентрам, адже робота поганого майстра може негативно вплинути на роботу двигуна. Технічний центр «КАТ Сервіс» пропонує комплекс послуг з ремонту, видалення або заміни сажових фільтрів в машинах з дизельними двигунами. Паралельно з цим ми можемо допомогти вам з відключенням DPF/FAP.

У нас працюють тільки високодосвідчені та кваліфіковані механіки. Звернувшись до нас, ви можете не перейматися якістю послуг, що надаються вам.