Severity: Notice
Message: Undefined property: stdClass::$meta_desc
Filename: controllers/Page.php
Line Number: 271
Backtrace:
File: /home/lwbukwjp/public_html/application/controllers/Page.php
Line: 271
Function: _error_handler
File: /home/lwbukwjp/public_html/index.php
Line: 315
Function: require_once
Перший європейський стандарт викидів вихлопних газів для легкових автомобілів запроваджено 1970 року.
Пройшло 22 роки до наступної великої зміни, коли 1992 року стандарт «Євро 1» оголосив встановлення каталізаторів на бензинові автомобілі для зниження викидів чадного газу (CO).
Останній стандарт, «Євро 6», застосовується до нових затверджених типів з вересня 2014 року та всіх нових автомобілів з вересня 2015 року і знижує кількість деяких забруднюючих речовин на 96% порівняно з лімітами 1992 року.
Тест Euro 6 став суворішим з вересня 2017 року з додаванням розширеного тесту на викиди забруднюючих речовин на дорозі, відомого як Real Driving Emissions або RDE. Наведені нижче дати є датою набрання чинності новими офіційними твердженнями типу транспортних засобів. Дати в дужках — це дати впровадження всіх нових реєстрацій транспортних засобів, зазвичай через рік, тому автомобіль, зареєстрований між двома датами, може відповідати відповідному стандарту викидів, а автомобіль, зареєстрований після дати, зазначеної у дужках, відповідатиме йому.
Липень 1992 р. (січень 1993 р.)
Введення стандарту Євро 1 у 1992 році вимагало переходу на неетильований бензин та універсальної установки каталітичних нейтралізаторів на бензинові автомобілі для зниження викидів окису вуглецю (CO).
Межі викидів Євро 1
Січень 1996 (січень 1997)
Стандарт Euro 2 додатково знизив ліміт на викиди окису вуглецю, а також знизив комбіновану межу для незгорілих вуглеводнів та оксидів азоту як для бензинових, так і для дизельних транспортних засобів.
Євро 2 ввів різні обмеження викидів для бензину та дизельного палива.
Норми викидів Євро 2 (бензин)
Норми викидів Євро 2 (дизельне паливо)
Січень 2000 (січень 2001)
Euro 3 змінив процедуру випробувань, щоб унеможливити період прогріву двигуна та додатково знизити допустимі межі вмісту окису вуглецю та твердих частинок у дизельному паливі. Euro 3 також додав окрему межу NOx для дизельних двигунів та ввів окремі обмеження HC та NOx для бензинових двигунів.
Норми викидів Євро 3 (бензин)
Норми викидів Євро 3 (дизельне паливо)
Січень 2005 (січень 2006)
Євро 4 (січень 2005 р.) та пізніший Євро 5 (вересень 2009 р.) були сконцентровані на очищенні вихлопних газів дизельних автомобілів, особливо у зниженні вмісту твердих частинок (ТЧ) та оксидів азоту (NOx).
Деякі автомобілі із дизельним двигуном Euro 4 були оснащені фільтрами твердих частинок.
Норми викидів Євро 4 (бензин)
Норми викидів Євро 4 (дизельне паливо)
Вересень 2009 р. (січень 2011 р.)
Євро 5 посилив обмеження на викиди твердих частинок з дизельних двигунів, і всім дизельним автомобілям потрібні фільтри твердих частинок, щоб відповідати новим вимогам. Також було деяке посилення меж NOx (зниження на 28% в порівнянні з Euro 4), а також вперше обмеження по твердих частках для бензинових двигунів, що застосовується тільки до двигунів з прямим упорскуванням.
Звертаючись до ефектів викидів дуже дрібних частинок, Euro 5 ввів обмеження кількості частинок для дизельних двигунів на додаток до межі ваги частинок. Це стосувалося нових схвалень типу з вересня 2011 року і всіх нових дизельних автомобілів з січня 2013 року.
Норми викидів Євро 5 (бензин)
Норми викидів Євро 5 (дизельне паливо)
Вересень 2014 р. (вересень 2015 р.)
Стандарт Євро 6 передбачає подальше значне скорочення викидів NOx від дизельних двигунів (скорочення на 67% порівняно з Євро 5) та встановлює аналогічні стандарти для бензину та дизельного палива.
Рециркуляція вихлопних газів (EGR) – заміна частини всмоктуваного повітря (що містить 80% азоту) рециркуляційним вихлопним газом – знижує кількість азоту, доступного для окислення до NOx під час згоряння, але на додаток до дизельного палива може знадобитися додаткова обробка вихлопних газів. Фільтри для твердих частинок повинні відповідати стандарту Euro 5.
Автомобілі з дизельним двигуном Євро 6 можуть також оснащуватися:
Норми викидів Євро 6 (бензин)
Норми викидів Євро 6 (дизельне паливо)
З 1 вересня 2017 року проводитимуться суворіші та реалістичніші випробування для сертифікації нових моделей автомобілів на відповідність обмеженням викидів Євро-6.
Новий цикл лабораторних випробувань, відомий як WLTP (Всесвітня узгоджена процедура випробувань для легких умов експлуатації), застосовуватиметься до всіх нових затверджених типів, а через рік, з 1 вересня 2018 року, застосовуватиметься до всіх нових реєстрацій автомобілів.
Додатковий дорожній тест на викиди, відомий як Real Driving Emissions або RDE, був введений разом із лабораторним тестом WLTP, щоб переконатися, що автомобілі відповідають обмеженням викидів у значно ширшому діапазоні умов водіння.
Тест RDE триватиме від 90 до 120 хвилин і є поєднанням «нормального» міського, сільського та автомобільного водіння.
RDE вводиться у два етапи:
RDE — застосовується до нових тверджень типу з 1 вересня 2017 року та до всіх нових реєстрацій з 1 вересня 2019 року.
Для RDE1 застосовуватиметься коефіцієнт відповідності NOx, що дорівнює 2,1, що означає, що викиди NOx при випробуванні RDE1 можуть у 2,1 рази перевищувати лабораторну межу Euro 6 в 80 мг/км.
Тип автомобілів, схвалений у цей період, відповідатиме вимогам Euro 6d-temp.
RDE — застосовується до нових затверджених типів з 1 січня 2020 року та всіх нових реєстрацій з 1 січня 2021 року.
Для RDE2 коефіцієнт відповідності NOx становить 1,0, але з допустимою похибкою 0,5 означає, що викиди NOx при випробуванні RDE2 можуть у 1,5 рази перевищувати лабораторну межу Euro 6 у 80 мг/км.
Тип автомобілів, схвалений у цей період, відповідатиме стандарту Euro 6d.