Severity: Notice
Message: Undefined property: stdClass::$meta_desc
Filename: controllers/Page.php
Line Number: 271
Backtrace:
File: /home/lwbukwjp/public_html/application/controllers/Page.php
Line: 271
Function: _error_handler
File: /home/lwbukwjp/public_html/index.php
Line: 315
Function: require_once
Засмічення каталізаторів є нерідкою причиною виникнення помилок у роботі блоку керування двигуном. У цієї проблеми існує два основні шляхи вирішення, про які докладніше йтиметься нижче: це заміна забитого каталізатора новим оригінальним, або його видалення. Але перш ніж розглянути особливості того чи іншого способу, розглянемо основні симптоми несправного стану каталізатора.
Найчастіше про вихід з ладу такої деталі, як каталізатор, можуть свідчити:
У такому стані каталізатор можна експлуатувати до повного виходу з ладу, але цей момент неминуче настане. Для своєчасного вирішення проблеми можна вдатися до одного з 2-х варіантів.
Незважаючи на очевидність цього рішення, воно не є однозначно вигідним. По-перше, такий ремонт буде по кишені далеко не кожному автовласникові. По-друге, низькоякісне паливо невдовзі може знову викликати ту саму проблему.
Полум'ягасник у цьому випадку оберігає глушник від впливу температури і одночасно зберігає параметри двигуна.
При установці полум'ягасника знадобиться виконати роботи з відключення системи контролю за каталізатором, оскільки блок управління двигуном зчитуватиме інформацію з датчиків і видаватиме повідомлення про помилку. На думку багатьох власників європейських іномарок, після пробігу в 100 тисяч км, каталізатор необхідно видаляти, оскільки каталізатори, що засмітилися, будуть постачальниками пилу в циліндри двигуна.
Заміна каталізатора коштуватиме автолюбителю біля 1000 євро без урахування вартості робіт із заміни, які підкажуть майстри нашого автосервісу. Полум'ягасник, крім того, що є невибагливішим в експлуатації, обійдеться власнику всього від 100 є, а його установка допускається практично на всі види іномарок.